Magyar  English     
www.p-m-c.hu  Szolgáltatások  Stratégia  Stratégiafejlesztés

Stratégiafejlesztés



 

A vállalati stratégia meghatározása során olyan alapvető kérdésekre keressük a választ, mint például:

 

         •          mi a vállalkozás lényege (szükséges-e azt megváltoztatni)?

 
         •          hol vannak a korlátai (szeretnénk-e elmozdítani ezeket)?
 
         •          hova pozícionáljuk a vállalkozást (máshova, mint ahol jelenleg van)?
 
         •          hogyan különböztessük meg magunkat a versenytársaktól

                    (miben legyünk a legjobbak)?

         •          hova összpontosítsuk figyelmünket, erőforrásainkat, befektetéseinket 

                    (mi a legfontosabb és a legsürgősebb)?

 

 

Folyamatosan változó piaci környezetben a fenti kérdéseket egy vállalkozásnak időről -időre meg kell tudnia válaszolni, egyébként a piaci verseny, a változó fogyasztói szokások, a technológiai fejlődés vagy más változó körülmény a vállalkozás gyengüléséhez vezethet.


 

Héjj Tibor nyerte el az idén 20 éves Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara Szent György DíjátA köztársasági elnök kezdeményezte munkában Héjj Tibor is közreműködöttA svájci székhelyű Malik
Management Zentrum St. Gallen a
PMC-t választotta magyarországi stratégiai partnerének
"Év társadalomtudatos vállalkozása  
- Magyarország 2007"
"Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért "